Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΓΙΑΓΙΑΣ

ΑΧ! ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΣ ΚΙ ΑΡΑΧΝΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!! ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ !ΜΕΤΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ Η ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! ΕΛΕΙΠΑΝ ΦΤΕΡΑ...ΕΛΕΙΠΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ...ΕΛΕΙΠΑΝ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΙΝΑ... ΕΛΕΙΠΑΝ ΤΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ...

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΩ!!!ΗΤΑΝ  ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!! ΑΝΑΣΤΗΛΩΘΗΚΕ ΟΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ! ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ  ΠΩΣ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΑ ΡΑΓΙΖΕ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΡΑΓΙΖΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!


ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕ! ΒΑΦΤΗΚΕ,  ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΛΕΣ  ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΓΙΝΕ ΠΑΛΑΙΩΣΗ!!! 

ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΑΝΑΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕ...ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ!!! ΚΛΑΨ! ΚΛΑΨ!  ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!!!ΟΜΟΡΦΟΚΑΘΡΕΠΤΗ ΜΟΥ ΕΣΥ!!! ΧΑ!ΧΑ!  ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΕΙΞΩ.

37 σχόλια:

  1. Πολύ καλή δουλειά!!!Θα την αγαπάς τη θεία σου για να μπεις σε τέτοιο κόπο...οπότε μη παραπονιέσαι!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγινε υπέροχος,θαυμάσια δουλειά!
    Πώς έφτιαξες τα κομμάτια,που έλειπαν;Έχω έναν παρόμοιο κι ακόμη να τον φτιάξω.
    Το χρώμα του μ΄αρέσει πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατρινάκι, είναι φανταστικός !!!!! αλήθεια πές μας πώς τον έφτιαξες....έκανες καλούπια για τα κομμάτια που έλειπαν ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά υπέροχος ..περιμένω με αγωνία την τελική φωτογραφία ..καλό σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική δουλειά!
    Σιγουρα άξιζε τον κόπο,είναι πανέμορφος, κρίμα ήταν να χαθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επαγγελματική δουλειά... τέλεια!!!!!!! Τέτοια κομμάτια δεν πρέπει να χάνονται!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ !!!!!!!!
    Αχ τι μου κάνεις.... Έχω έναν παρόμοιο καθρέπτη που έχουν σπάσει τα λουλουδάκια του, τον κοιτάζω, θέλω να κάνω κάτι και δεν ξέρω πώς και τι. Πώς συμπλήρωσες αυτά που έλειπαν; Με γύψο, με καλούπια και πώς τα ενσωμάτωσες; Μακάρι να μπορούσες να κάνεις άλλη μια ανάρτηση με όλες τις λεπτομέρειες!!!!
    Καλό σου βράδυ και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικός!!!!
    Κρίμα που έπρεπε να τον δώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗΣ!ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πω! Τα χεράκια σου τον μεταμόρφωσαν σε καθρέπτη!!! Συγχαρητήρια!! Πολύ δουλειά μπράβο σου!!!
    Πέρνα από τη μπλογκογειτονιά μου!!! Δίνω δωράκι!
    Φιλιά πολλά!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφος!! Εχω και εγώ μία κορνίζα της μαμάς μου και δεν ξέρω πως να την φτιάξω. Γύψος νομίζω είναι. Εσύ πως ακριβώς τα εφτιαξες?Θα ήταν πολυ χρήσιμο να κάνεις μία τέτοια ανάρτηση. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aγνώριστος έγινε ο καθρέφτης!!!Πολλή καλή δουλειά με πολύ μεράκι και υπομονή!!!Μπράβο!! Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mπράβο σου Κατερίνα μου!Είναι καταπληκτικός ο καθρέφτης σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η γιαγια θα είναι υπερήφανη! Μπραβο σου, τέλεια δουλειά!
    Ελα από το σπιτάκι μου....σου έχω ένα βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία τον περιποιήθηκες! Μπράβο! Μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους με διάθεση και μεράκι! Λοιπόν χάρηκα πολύ που σε βρήκα και θα τα λέμε από δω και πέρα! Καλή σου (παγωμένη) μέρα! LOL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟΣ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πράγματι πανέμορφος!!Μου αρέσουν τόσο αυτά τα λευκά σκαλιστά έπιπλα,αχ!!
    Κι έκανες πάρα πολύ καλή δουλειά!Σου αξίζει ένα βραβείο!!Πέρνα να το πάρεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφος!! Μπράβο σου !!
    Περιμενουμε να τον δουμε στην θεση του!!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα στο μπλοκοσπιτάκι σου!!!Πανέμορφος ο καφρέφτης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφος!!!!Όσο για εποξική VS σιλικόνη, σημειώσατε 1.Η εποξική κολλάει και δεεενννν ...ξεκολλάει από τα σκουλαρικάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλως σε βρηκα..εγινε πανεμορφος..αυτο ειναι σκετο κοσμημα..πολυ καλη δουλεια εκανες!!!!!!!καλο σ.β...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά απίστευτο ε; Φάνηκαν όλες του οι λεπτομέρειες! Όμορφος! Κι αυτά τα μικρά αγγελάκια...
    Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφος ο καθρέφτης σου, και πολύ θα ήθελα να μπορούσα κι εγώ να επιδιορθώνω και να ανακυκλώνω και να αλλάζω χρήσεις σε αντικείμενα, αλλά μόνο αυτό μου έλειπε από το μικρό μου σπίτι, να έχω και τέτοια σύνεργα και εργαλεία! Μπράβο σου, είναι όλα πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κατερίνα πέρνα μια βόλτα απο μένα σου έχω μια έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταπληκτικός!!μπράβο , αναδείχτηκε!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φανταστικός!!!!!!Τέλειος!!!!!Λατρεύω τα παλιά αντικείμενα!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένουν τρία βραβειάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπραβο πολυ ωραιο καλως σε βρηκα πολυ το χαρηκα μπραβο
    απο εσενα θελω μια χαρη αν θες βαλε αυτην την αναρτηση στο μπλογκ σου για να το δουν και αλλοι. ειναι προσφορες για ολη την ελλαδα και την κυπρο μεχρι ττελος απριλιου.

    http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χίλια Μπράβο!!!! είσαι καλιτέχνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ...ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ!! ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΚΟΡΝΙΖΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ!!!!!!
    ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ; ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ. ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ! ΕΣΥ ΤΟΥ ΞΑΝΑΔΩΣΕΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. που εισαιιιιιιι?ολα καλααα?
    Να εχεις μια υπεροχη και ηλιολουστη εβδομαδα!
    φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. misirlouka μου σου ελειψα! Αν και δεν εχω κανει αναρτηση σας επισκεπτομαι ολους! Ερχομαι αυριο με λαμπαδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑ! Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΜΕ ΠΥΛΟΥΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΘΗΚΕ ΠΙΣΩ ΟΛΟΣ ΜΕ ΓΥΨΟΓΑΖΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΓΕ ! ΣΤΟΚΑΡΙΣΤΗΚΕ ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΞΥΣΤΗΚΕ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ!ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΣΛΥΡΗΝΣΗΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΟ! ΤΟΝ ΕΒΑΨΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΙΝΑΡΙΣΑ ΟΛΟ.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟΝ ΒΕΡΝΙΚΩΣΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή