Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΡΕΚΛΑΣ

Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΨΑΡΕΥΤΗΚΕ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΔΟ!!!!ΓΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΡΙΣΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΔΟ. ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΚΑΙ  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ: ΜΑΜΑΑΑΑ ΟΧΙΙΙΙΙ... ΚΑΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ.ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΡΑΚΟΣΥΛΛΕΚΤΗΣ..ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ!!!! ΤΗΝ ΕΞΙΣΑ ΚΑΛΑ ,ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΑ ΒΕΛΑΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΚΡΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΕΡΝΙΚΙ ΝΕΡΟΥ ΜΑΤ. ΑΛΛΑΞΑ  ΤΟ ΠΑΝΑΚΙ ΤΗΣ ΕΒΑΛΑ ΚΑΨΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΗ .ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ!


ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΚΑΔΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ: ΜΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ????



12 σχόλια:

  1. Καλά, όχι μόνο αξιοποίηση, κούκλα η καρεκλίτσα!!! Και φαίνεται να έχει και καλό ξύλο. Μπράβο Κατερίνα, άστους να λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! ΧΑΛΑΛΙ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΣΠΡΟΥΛΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που να ξεραν αυτοί που την πέταξαν..πανέμορφη..μπράβο..καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά ποιος θα περίμενε ότι θα γνώριζε τέτοιες δόξες η καρέκλα!!!!!!!!!
    Κούκλα την έκανες!!!!
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα κοριτσια. Ευχαριστω για τα καλα σας σχολια!!! Κι εσεις να σταματατε, μη μασατε.χα, χα,χι,χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καινούργια η καρεκλίτσα...Μπράβο!Καλέ σταματάμε...Σήμερα κιόλας μάζεψα από έναν κάδο ένα πράσινο παντζούρι!Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα και με βρήκες λοιπόν !!!μόλις είδα την καρέκλα είπα ...εντάξει αυτή δικιά μας είναι...πάρα μα πάρα πολύ ωραία δουλειά!!χάρηκα πολύ για την γνωριμία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. TEΛΕΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΣΟΥ!!! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕΣ ΜΕΛΟΣ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ! ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!! ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ!! ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο!!Κι εγώ έχω αξιοποιήσει πολλά πράγματα πεταμένα στους γαλάζιους κάδους και χαίρομαι όταν βλέπω και άλλοι να κάνουν το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα Κατερίνα!!! Καταπληκτικό το αποτέλεσμα της μεταμόρφωσης, έγινε αγνώριστη η καρέκλα.....μπράβο σου....το να δίνουμε ζωή και αξία σε παλιά αντικείμενα που θα καταλήγανε στην χωματερή είναι πολύ σπουδαίο, δημιουργικό και όμορφο....χάρηκα πολύ που σε βρήκα....θα τα λέμε!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σου Κατερίνα ... ο δημιουργικός άνθρωπος δεν κρύβεται είναι κάτι σαν τον έρωτα και τον βήχα... Και εγώ έχω πάρει πράγματα από το πεζοδρόμιο.. και πόσα άλλα θα ήθελα να πάρω... ντρέπομαι βέβαια αλλά όταν τα βλέπω φαντάζομαι το πως θα ήθελα να τα αλλάξω....
    Καλώς σε βρήκα και να συνεχίσεις χωρίς δισταγμό. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή